Forum Strona klanu Rock
...:::...Kto kiedys powiedzia│ Rock Rox!! I niech tak pozostanie...:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Poza tym pacjentki otrzymuj─ů 2 zestawy z problami:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Rock Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:27, 05 Kwi 2014    Temat postu: Poza tym pacjentki otrzymuj─ů 2 zestawy z problami:

Jak si─Ö utrzymujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
ponawiam swoje pytanie Lekarz pierwszego kontaktu dał skierowanie na rechabilitacje, na fizyko terapi jednak to nic nie pomogło.
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jak jeszcze 3-5 dni i koniec ? [link widoczny dla zalogowanych] dziennie na sprzataniu,on jako murarz.Potem zwolnilam tempo bo wystapily problemy z kregoslupem-tak 5-6 godz.dziennie.Wiec nie odkladalismy kokosow.Potem u niego problemy w pracy.Wynajmowalismy pokoj z innymi osobami.Na bobasa nie bylo miejsca ani kasy.Potem on pojechal do Usa.Za pol roku dolaczylam ja.Zycie tu atam rozni sie .Jesli chodzi o kase tez nie wesolo,z jednej pensji,bo mamy bobasa rocznego.Ale mieszkamy sami.Ja pracowalam rok na sprzataniu,u zydow 8$ na godz-odradzam bo podlogi myjesz na kolanach.Mozna sie zalamac.Za pare lat planujemy powrot do kraju.Jestesmy nielegalnie wiec nie moge odwiedzac rodziny a bardzo tesknie.Wpolsce ciezko,wiec mysle ze kiedys wroce na stare smieci.Jezyk znam,miasto,obyczaje,umie sprzatac.Tutaj nie moge sie odnalesc.Przynudzilam-to scusate.To moja historia.Pozdrawiam.
ech.. Mialam spora nadwag─Ö i odchudz┼éam si─Ö ze wspomagaczami ode tego si─Ö zacz─Ö┼éo. Gdy widz─Ö w┼éochatego, tego grubego... jaki mialas rodzaj ostrzykiwania ? S┼éysza┼éa┼Ť mo┼╝e ┼╝e skuteczno┼Ť─ç g┼éod├│wki spada nawet o 50% je┼ési mamy kontakt z ┼╝ywno┼Ťci─ů chocby wzrokowy, nie m├│wi─ůc juz o dotykaniu, a ja przeciez musze gotowac dla rodziny nic ich nie obchodza moje g┼éod├│wkowe fanaberie [link widoczny dla zalogowanych]
Jak widz─Ö tu, na forum ile Wy p┼éacicie, zastanawiam si─Ö w czym tkwi szkopu┼é, bo gdzie┼Ť tkwi. Pewnie tez bede to musiala brac kolo 3 miesiecy,sa to rowniez tabletki anty. Mimo tego ja jakos tak czulam,ze jest cos inaczej i w dzien spodziewanej miesiaczki powtorzylam test,bo juz nie wytrzymalam i pojawily sie dwie kreseczki! Bedzie to samo jak zaczna przyjechac Romuni i Bulgarki teraz, moze wtedy przestana nasze zaczepiac gdzie kolwiek chodza. do Magunia, Mimiiibea, haneczka123456 i reszty zainteresowanych tematem: Poswieci┼éa mi ponad godzine, wyt┼éumaczy┼éa mi wszystkie rodzaje preparat├│w do wype┼éniania ust. Ja mam pytanie o leczenie kanalowe z─Öba- ile potrzeba jest wizyt na takie lecznie i gdzie je najlepiej wykona─ç w Krakowie, zeby tez nie by┼éo mia┼╝dz─ůco jesli chodzi o koszty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Badania jednak przede wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]

Od jakiegos czasu wkładam watki pod paznokieć i to mu pomaga, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze tydzie┼ä temu trwa┼éam w przekonaniu ┼╝e poczekam a┼╝ w┼éosy odrosn─ů ale te odrosty s─ů brzydkie i musz─Ö do fryzjera...ehhhh... Elaaaalaaaa - wydaje mi si─Ö, ┼╝e na tym orbim b─Ödziesz robi─ç ma┼ée kroczki, a to bardzo niewygodne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A... [link widoczny dla zalogowanych] a ja wlasnie kupilam ok 0.5kg slodyczy + czekolade i bede sie opychac...a potem - wiadomo
S─ů z masa┼╝em jakim┼Ť tam, ale efekt super. juz po ┼Ťniadanku czekam na lunch. Wszystko by┼éo, przynajmniej z pozoru, w porz─ůdku. sprz─ůtania, pracy przy kasie, opieki nad chorymi, house-keeping. Wi─Öc i┼Ť─ç mog─Ö? [link widoczny dla zalogowanych]
Galeria Urody, tak salon sie nazywa a fryzjerka pani Ma┼égosia Moje cienie sa zdecydowanie bledsze a jestem dopiero w po┼éowie kuracji. Tak jak kesie┼äka powiedzia┼éa┼Ť ja te┼╝ nigdy siebie tak nie obserwowa┼éam jak teraz. Wiem, ┼╝e efekt zupe┼énie inny jest mo┼╝liwy, pytanie tylko gdzie...Je┼Ťli jeste┼Ťcie gotowe podzieli─ç si─Ö danymi salonu, w kt├│rym zabieg oczyszczania jest czym┼Ť zbawiennym, a nie pogarszaj─ůcym wygl─ůd sk├│ry, to b─Öd─Ö Wam baaaaaardzo wdzi─Öczna za pomoc. My┼Ťlicie troch─Ö? Zapar┼éam sie zadnimi ┼éapami, ┼╝e zrzuc─Ö kiloski i ju┼╝. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=x6aUxSXEJ3Q
[link widoczny dla zalogowanych]
I się ruszyło Hmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam jest kilka rodzaj├│w tego p┼éynu ja mam na mysli taki p┼éyn, kt├│ry w┼éewa si─Ö do wanny 1-2 koreczk├│w, woda robi si─Ö bia┼éa jak mleczko, ten p┼éyn zawiera ┼Ťrodki myj─ůce i nawil┼╝aj─ůce. [link widoczny dla zalogowanych] Dodam ┼╝e do rozja┼Ťnienia planowa┼éam urzy─ç samej farby bez rozja┼Ťniania w┼éos├│w.
Najpierw przepisa┼é mi Cicatridine a na kolejnej wizycie w┼éa┼Ťnie gynalgin a┼╝ 20tabletek,mam stosowa─ç codziennie albo co 2dni jak mi pasuje byleby wszystko wykorzysta─ç a potem znowu cicaridine i do kontroli(wi─Öc w tych wolnych dniach od tabletek podobno na wsp├│┼é┼╝ycie mog─Ö sobie pozwoli─ç) Dzi┼Ť drugi dzie┼ä kuracji, zauwa┼╝y┼éam lekkie opuchni─Öcie:/ ale na szcz─Ö┼Ťcie narazie bez pieczenia. Musz─Ö mniej jes─ç bo czuj─Ö, ┼╝e zamiast schudn─ů─ç przytyj─Ö. Na moim blogu staram si─Ö w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci wstawia─ç zdj─Öcia z przepisami. Co za fryzjerki zatrudnili┼Ťcie, nawet nie mam gdzie teraz poprawi─ç, bo przed tym weekendem nigdzie nie ma miejsc u fryzjera. a6w jest raczej na wyrobienie miesni a nie na spalenie tkanki.robilam juz to przez 3 tygodnie i zrezygnowalam bo jedynym efektem byl twardszy brzuch.ale co z tego skoro te miesnie zakrywa tluszcz [link widoczny dla zalogowanych]
nosi┼éam i nosz─Ö je praktycznie codziennie - a s─ů naprawd─Ö w b. Podaje cos pierwsza! 2.Twoje najwi─Öksze marzenie... piotrjanus.pl Wyniki jej by┼éy pozytywne, ale spada┼éy w kierunku zera wraz z up┼éywaj─ůcym czasem. powodzenia grapka jest w ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma si─Ö co ┼éudzi─ç, kremy nie dzia┼é─ůj─ů, dlatego lepiej sobie poczyta─ç na temat metody frakcyjnej [link widoczny dla zalogowanych] k-med-agnieszka-tomala.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znajomej się udało--powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] Ale na rzecz odpoczynku organizmu przed porodem wrzuciłam na luz.I tak zostanie przez nastepne kilka tygodni, bo potem chcę już najszybciej jak się da wrócić na wysokie obroty.
Nie wiem co ma robic bo to staje sie bardzo uciazliwe. to si─Ö zap┼éacz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] nie wiecie czy wynik mozna odczytac samemu? Pamietam ┼╝e jak za pierwszym razem le┼╝a┼éam w klinice wzi─Ö┼éam ze soba majtki siateczkowe i lekarz kaza┼é mi je zdj─ůc i ubra─ç zwyk┼ée bawe┼éniane. [link widoczny dla zalogowanych]
Gruba Fajnie, ze zaczelas temat na temat kwiatkow, bo ja w tym temacie jestem calkiem nieobeznana , a chcialabym w tym roku troszke upiekszyc balkon.... Ju┼╝ po pierwszej wizycie czu┼éem ulg─Ö. Dupne usta (w doslownym tego slowa znaczeniu) niestety nie lubi┼éam moich loczk├│w i zacz─Ö┼éam codziennie prostowa─ç je prostownic─ů... Inaczej nie poradzisz sobie z wypadaniem. ostatnio w pracy jaka┼Ť g┼éupia baba do mnie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:27, 08 Kwi 2014    Temat postu: Na pocz─ůtku sie z tego ┼Ťmia┼éam.

Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
NIE POLECAM NATOMIAST TREND-ÓW, NEO (W SZCZEGÓLNOŚCI)!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie ! [link widoczny dla zalogowanych] Po takich kuracjach ci─Ö┼╝ko jest doj┼Ť─ç ┼╝e sob─ů do ┼éadu psychicznie i fizycznie.
*4 strings- high on life Mi tam na czasie specjalnie nie zale┼╝y. Ja robie czasami prostownica...To na raz, bo jak wilgotno to sie zaraz kreca...a mieszkam w UK a tu klimat .. bo on nie stad sie wzial Histopatologia te┼╝. [link widoczny dla zalogowanych]
A i jeszcze jedno zyje tak jak ┼╝y┼éam tzn.pracuje,cwicze trzy razy wtyg. s┼éuchajcie!! dZieki, poczyta┼éam mam nadzieje,ze wszystko b─Ödzie ok. prosz─Ö o odpowiedz i przepraszam, ┼╝e ten post jest taki chotyczny, ale jestem k┼é─Öbkiem nerwow i ci─Özko mi nawet o tym pisa─ç. Nie wiem co z tym zrobi─ç - nie boli, nie krwawi, ale szpeci okropnie Wola┼éabym, ┼╝eby m├│j palec nie mia┼é juz nic wsp├│lnego z chirurgiem. W┼éosy s─ů super, rewelacyjnie si─Ö uk┼éadaj─ů.. Na poznanie jezyka dobrze potrzeba paru lat i stalego z nim kontaktu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jad─Ö na wizyt─Ö w ┼Ťrod─Ö i b─Öd─Ö wiedzie─ç ju┼╝ kiedy mi ┼Ťci─ůgaj─ů aparaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli przejmujemy si─Ö up┼éywaj─ůcym czasem, to on jakby zaczyna przyspiesza─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego moja noga wi─Öcej tam nie postanie. [link widoczny dla zalogowanych] Glowa w dol lapiac fragmenty wlosow i przytykajac je dyfuzorem do glowy temp.optymalna.i pod zadnym pozorem nie rozczesuj krec.wl na sucho nie wolno!jedynie na mokro!i to powinno wystarczyc by twoja fryzura byla piekna.powodzenia!
I TO MA BYC PROFESJONALIZM. Uwa┼╝am, ┼╝e opinie na tym forum s─ů bardzo niemiarodajne. jestes j**nieta!175cm na dziwczyne to dla mnie za duzo !!!!!!!!takie krowy badyle cze┼Ť─ç ja szukam jakiego┼Ť godnego polecenia fryzjera z Krakowa, kt├│ry wykonuje dekoloryzacj─Ö, ale kt├│ry nie ┼Ťci─ůga koloru razem z w┼éosami. [link widoczny dla zalogowanych]
czy nie uwazacie ze to przesada? ile kosztuje , jak d┼éugo trwa i czy bardzo boli? Hej.Dzis mam wizyt─Ö.postaram si─Ö o wszystko dopytac Jak o czym s nie zapomn─Ö Ciekawe... I w ogole przestan bredzic, bo to, o czym piszesz, czytalam juz wiele razy. - przedluzonej trwalosci lakieru Wzi─ů┼éem patyczek do uszu i przeci─ů┼éem go na p├│┼é wzd┼éu┼╝, tak ┼╝e otrzyma┼éem cienk─ů pod┼éu┼╝n─ů rynienk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kiedys tez mialam grzybice od antybiotyku. ale to nie jest m├│j ostatni raz !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wzi─ů─ç i zakupi─ç wibratorek? [link widoczny dla zalogowanych] Kasiula
Aga - tak naprawd─Ö, to mam jeszcze (nieca┼ée, bo nieca┼ée ale jednak) dwa lata do studi├│w, poniewa┼╝ ko┼äcz─Ö teraz pierwsz─ů klas─Ö liceum. a dziecko chore... Tylko, gdy w szkole zobacz─Ö si─Ö w lustrze to normalnie strach si─Ö ba─ç! Trafi─ç na dobrego fryzjera to mniejsze prawdopodobie┼ästwo niz wygrana w totka. Lis [link widoczny dla zalogowanych]
A mieszkasz w samym Turynie? Ja niestety na efekty musz─Ö bardziej si─Ö postara─ç. tak samo jak 50kg to 50kg, a ju┼╝ 58kg to raczej w zaokr─ůgleniu 60kg, czy tutaj te┼╝ nie widzisz r├│┼╝nicy? gdzie w krakowie mozna przeprowadzic profesjonalnie i bezpiecznie taki zabieg? wczoraj czu┼éam sie jak narkoman ktory czeka na dawke narkotyku np: Banalnie proste
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z jaka waga startujesz i ile masz wzrostu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamy wsp├│lnych znajomych a raczej s─ů to znajomi m─Ö┼╝a. ewentualnie z przodu przyciac krociutko!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko dzi┼Ť Sztuka spania i wstawania za 10z┼é, jest to ksi─ů┼╝ka w formie to s┼éuchania. [link widoczny dla zalogowanych] rade jakos daje ale dzisiaj brakuje mi jablek....
Jedzenia: itp. wlosy do lopatek... Reserver - riservd aaa dodam jeszcze, ze niestety, ale jakosc uslug i poziom lini lotniczych lecacych do Polski, wiele razy dal mi tak do wiwatu, iz nawet nie mysle o polaczeniach bezposrednio do Polski, no chyba, iz mam ochote na kolejna przygode zycia typu survival [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia Activity - to dodatkowe kcal, kt├│rych potrzebujesz, ┼╝eby mie─ç energi─Ö na \aktywno┼Ť─ç fizyczn─ů\ wiecie co piek─ů mie oczy tak delikatnie , ju┼╝ tak mia┼éam po nieprzespanej nocy. Przede wszystkim na ko┼éo zamachowe. ja osobiscie wole zele, akryli nie robie bo jestem alergigiem i boje sie je wykonywac Moja mama chyba wie ale nic nie mowi i dobrze. swietnie sie czulam jak wychodzilam spod swietnej reki Grzegorza ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:28, 08 Kwi 2014    Temat postu: nie chcialam sie znizac do twego poziomu i wyzywac cie ale s

Jestem 66-letni─ů dziewczyn─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Powoduje to dra┼╝nienie sk├│ry co prowadzi do jeszcze wi─Ökszego nasilenia ┼éojotoku. Ja dzi┼Ť b─Öd─Ö bra┼éa je 3 dzie┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ratunku. [link widoczny dla zalogowanych] będziesz miała net jak wyjedziesz za granice na zabieg??
ale sie dygalam tej igly i w ogole I w ten spos├│b powstaj─ů torbiele, czyli najcz─Ö┼Ťciej s─ů to cysty, guzki wype┼énione p┼éynem. Brak tez dobrych podrecznikow. A zycze wam nawet zeby mnie przegonic. czy usteczna:| [link widoczny dla zalogowanych]
Ja natast traktowalam go jak psa. zabawki jest 23% ale nie wiem czy takie same zasady dzia┼éaj─ů w komisach. Wi─Öc mo┼╝e za opini─ů kobiet z tego forum i Ty si─Ö do niego zapisz, przynajmniej zawsze jest przy porodzie. to jak to jest z t─ů lewatywa? 22-6 i po takiej nocy przesypiam twardo oko┼éo 7 godzin. znam kilka do┼Ť─ç dobrych sposob├│w na dekoloryzacje w domu sa to do┼Ť─ç naturalne sposoby wiec nie zniszcz─ů w┼éosk├│w np. bia┼éy, kremowy, czy cokolwiek zblizone do bieli - nie mozna robic konkurencji pannie m┼éodej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak często myjecie włosy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki wielkie za szczegółowy opis...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko jest dobrze. [link widoczny dla zalogowanych] Na szcz─Ö┼Ťcie prac─Ö dosta┼éem w salonie marki na jakiej uczy┼éem si─Ö na kursie (MATRIX) - osobi┼Ťcie polecam kurs u nich - du┼╝oooooo wiedzy.
Daj sobie troch─Ö czasu. Aniela, Dobrochna, Dobros┼éawa, Dobrawa, Czcib├│r, Radzimir, Rados┼éaw, Dobromir, Bogumi┼éa, Bogna, Bogus┼éawa, Mieszko, Bo┼╝ydar, Bronis┼éaw, Chwalis┼éawa, Czcis┼éaw, Dragomir, Kazimierz, Lechos┼éaw, S┼éawa, S┼éawomira, Ludmi┼éa, Ludomir, Mieczys┼éaw, Miros┼éawa, Przemys┼éaw, Racib├│r, M┼Ťcis┼éaw, Stanis┼éawa, ┼Ťwi─Ötos┼éawa, Wie┼äczys┼éaw, W┼éadys┼éaw, W┼éodzimierz, Ziemowit, ┼╗ytomir, ┼╗ywis┼éaw. Kiedy┼Ť mia┼éam wio┼Ťlarza, ale zap┼éaci┼éam za niego oko┼éo 200z┼é (mo┼╝e ciut wi─Öcej, to ju┼╝ by┼éo pare lat temu) i ┼╝a┼éuj─Ö do tej pory. Taka historia przydarzy┼éa mi si─Ö z 5 lat temu. Mam nadzieje ,ze bedziesz tu zagladac! [link widoczny dla zalogowanych]
kto wie albo ma taki problem pomocy kochaniiiiii martwie sie Zrobi┼éem wszystko, co mi poradzili┼Ťcie z jakie┼Ť 3 tygodnie temu i co prawda nie uda┼éo mi si─Ö uzbiera─ç, 15 000 o kt├│rych m├│wili┼Ťcie, ale te 9 135zl te┼╝ mnie powali┼éy, a jest jeszcze tydzie┼ä! ale to zlaezy do jakiej rodizny trafisz, nie mozna uog├│lniac, tak samo francuzi jak i polacy s─ů r├│zni Chcia┼éam nawi─ůza─ç kontakt z dziewczynami, kt├│re zachorowa┼éy na toxoplazmoz─Ö przed zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö. Skoro dzisiaj wyszed┼é to pewnie mieszka┼é u mnie ┼éadny kawa┼éek czasu. Jesli sie dowiadujesz o jakiejs chorobie w swoim organizmie, to powinnas poczytac w internecie, popytac lekarzy. masz juz mokro w gaciach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naczyta┼éam si─Ö troch─Ö o L i M i mam pewne watpliwo┼Ťci...
[link widoczny dla zalogowanych]
benusik... A ty dlugo chorowales na bulimie?Czy raczej byly to kompulsy bez redukcji w wiekszosci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia w szukaniu Twojego zaginionego songu. [link widoczny dla zalogowanych] Dodatkowo Pani Malgorzata nie dosuszyla mi wlosow, mialam je jeszcze dosc mokre, kiedy zwrocilam na to uwage z bardzo nieprzyjemna mina zapytala czy dosuszyc.
Byłam na zabiegu hydrocolonoterapi, bo o tym mówi farmaceuta bedzie wiele osob? hmm... Rozmawialiscie o tym? Tzn. [link widoczny dla zalogowanych]
A teraz mam si┼é du┼╝o - super! Powiem szczerze, ┼╝e niebardzo lubi─Ö wod─Ö, ale dla dobra sprawy moja dzienna porcja wyniesie 2 butle (3 litry). Zmieni┼éam lekarza i powt├│rzy┼éam wyniki i wysz┼éy Toxo IgG 14,30 dodatni, Toxo IgM 5,30 dodatni i niska awidno┼Ť─ç 46,61%. A od kiedy odstawilam angielski i przestawilam sie na wloski, nie potrafie slowa wydusic po ang! Tez mam te tabletki co iskierka, cho─ç u niej nic si─Ö nie dzieje. o tym produkcie dowiemy si─Ö ,┼╝e zaiwera zajemnicz─ů substancje o nazwie SIBUTRAMINA !!! Sooorrrrrrryyyyy dziewczyny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ka┼╝dym razie efekty wida─ç do┼Ť─ç szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z projekcja [link widoczny dla zalogowanych] Powiedzcie mi dziewczynki co na przekaski jecie??
----KUBA WOJEW├ôDZKI bo ma ogromne poczucie humoru ja bra┼éam gynalgin i po kuracji seks jako┼Ť mnie nie poci─ůga . Witajcie, rodzi┼éam w klinice par─Ö dni temu i te┼╝ jestem mega zadowolona z opieki! Ba┼äki bezogniowe, kurcz─Ö... wyfantazjowa─ç, uroi─ç, wymarzy─ç [link widoczny dla zalogowanych]
rozmiar kontynentalny), kt├│rego nie ma w sklepach, wi─Öc zdaje si─Ö, ┼╝e z kim┼Ť tu jest co┼Ť nie tak... best_bra Ty te┼╝ kr─Öci┼éa by┼Ť nosem jak by┼Ť mia┼éa kupi─ç kolejna rzecz kt├│ra by na Ciebie nie pasowa┼éa do tego wydaj─ůc tyle kasy (nie nale┼╝─Ö do os├│b kupuj─ůcych staniki na rynku po 10 z┼é)... modern Talking i C.C.Catch! Tym bardziej materialy sk├│ropodobne (skora ekologiczna) - wierz mi nie ma takiej mo┼╝liwo┼Ťci!!! only you A gadaja ze faceci s─ů jak WC-albo zaj─Öci ...albo ZASRANI. hej a ja ─çwicze ju┼╝ trezci dzie┼ä!i jak na razie to poprawi┼éo mi si─Ö samopoczucie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Rock Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin