Forum Strona klanu Rock
...:::...Kto kiedys powiedzia Rock Rox!! I niech tak pozostanie...:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dzięki wielkie za szczegółowy opis...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Rock Strona Gwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: Dzięki wielkie za szczegółowy opis...

dlatego pytalam czy sa jakies kosmetyki zeby na suche wlosy dac,,,
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero 2 lata temu endokrynolodzy mi powiedzieli, że to nie moja wina tylko hormonów.......... Mimo 4-dniowego zastoju, waga drgnęła i codziennie znowu jest 200-300 g mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja też jestem za lida, ale własnie słyszałam w wydarzeniach na polsacie o tym jaki straszny ten mezintang! [link widoczny dla zalogowanych] Może ktoś z biorących udział w tych dyskusjach, poleciłby jakąś fajną książkę o życiu w kościele, o księżach (nie taką typowo religijną) tylko coś takiego ...........ksiądz też człowiek '-) moze o życiu w seminarium????
[link widoczny dla zalogowanych] w/bielizna-66 [link widoczny dla zalogowanych] 7M8J:www.unipharm.pl/artykuly/Odchudzanie/EL_leczenie_otylos ci.pdf+fentermina&hl=pl&ct=clnk&cd=6&lr=lang_pl Wszystko zmieilo sie teraz bowiem on znalazl prace w Rzymie, gdzie sie przeprowadzil, a ja dostalam u siebie w Gdansku. bardzo mile wspominam i mam nadzieje jeszcze kiedys skorzystac z profesjonalej reki G ...... zobaczymy [link widoczny dla zalogowanych]
Ocywiscie na poczadku wydzielała sie wydzielina ale to normalne. co miesiac farbuje. przyłącze się do dyskusji. Mam nadzieje że czas uleczy moje rany i że jeszcze kiedyś mu podziekuje za to że odszedł !!! Mimo tego, że palę i piję dużo kawy chyba nie usuwałabym kamienia częściej nie chciałabym sobie zrobić krzywdy. Też się ubawiłam czytając posty... Madziolek, myślę, że będzie mocno niestabilny, będzie i latał na boki i w ogóle, tak wygląda i te 4,5kg o tym świadczą to będzie spora wada ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hello - wydaje mi sie ze nie powinno sie mieszać dwóch tabletek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba kazdy cierpial jak miał sie uczyc ja zawsze zasypiałem nad ksiazka wiec dla zdesperowanych jakis wierszyk na pamiec co by długi gwarantuje ze juz po kilku wersach sen gwarantowany (uczyc sie w łuzeczku pod kołderka ) [link widoczny dla zalogowanych] a najlepsze,zauważyłam u siebie cholerny nawyk z którym dziś setki raz musiałam walczyć,mianowicie smakowanie,lizanie,oblizywanie potraw z łyżek ooo tragedio ile ja z tym dziś musiałam walczyć..zwalczyłam,bo starałam się szybko zakończyć ten wrogi mi rytuał...
Wolałabym znać przyczyne i ją leczyć niż nie znać a co gorsza słyszeć,że jest ze mną wszystko ok i nie ma żadnych przeciwskazań abym została mamusią. Tutaj pomocne by było pytanie: Bez tabletek ( dużej ilości) kupki nie będzie. Jasne, że użyć Ale jest jeden problem jak przestać go kochać?!!! [link widoczny dla zalogowanych]
myślałam że to rano zadziała.. Ciezko jest a to dopiero zaliczony dzien 9. Każdy z was ma trochę racji. i 75 jest troche szeroki ale w 70 D znowu miseczka jest o wiele za mala a 70 DD juest za duzy :/ zjadłam coś nie planowanego to juz później zła na siebie jadłam dalej ... Tak jak moja chrześnica, za kilka dni bedzie miała roczek, nie wiedziałam co jej kupić wpadłam na pomysł takiego domku z kulkami. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przezwaznie jest tak jak zgrabna to male piersi a ja wieksze to juz wieksze zaokraglenia!
[link widoczny dla zalogowanych]
w sandalach niemoge chodzic bo brzydko to wyglada!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rzodkiewki [link widoczny dla zalogowanych] wpadki katarowo - kaszlowe w przedszkolu w pierwszym roku
Pozdrawiam i zdrowia życze Nie udało mi sie przyjąć do tej pory 2L moze jutro osiągne sukces. Czy naprawde nikt nie zna przyczyny bólu dłoni ??? Dlaczego? Dzieki dziewczyny za wsparcie, jeden miesiac odpoczynku po laparo... [link widoczny dla zalogowanych]
Czy do lewatywy nadaje się np napar z rumianku? Czy oby napewno ten ból jajników jest normalny??Bo jestem za granicą i nie wiem co mam tak naprawdę zrobić czy starać się tu dostać gdzieś do lekarza i zrobić se badania czy jechać do pl. trzymam kciuki ja daze do 56 kg do lipca DAMY RADE JAK BEDZIEMY TRZYMAC SIĘ RAZEM I jeszcze tak na marginesie pustaki nie wiecie jakie mam guzy i co było przyczyna tego ze powstały ale madrale juz piszecie ze od tabletek. własnego wyglądu, a jeden jedyny problem, jedna jedyna wada, która uniemożliwia normalne życie, tego się trzymajmy. I tak nie mozesz jej podeprzec faktami. Ale nie zna moich włosów i nie jest w stanie określić co z nich wyjdzie (czy włosy czy kolor Zdecydowałam, ze dalej ich nie męczymy i to co on proponuje juz w zupełnosci mnie satysfakcjonuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Idźcie najepiej założyc klamre bo w 99% paznokieć bedzie wyleczony a ulga bedzie natychmiastowa !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
najprostszy sposób na farsz: Ja biore L po śniadaniu razem z tabletkami na cellulitis-cellasene (biore drugie op.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem po 7 zabiegach (nie kosmetyczka, kupiłam sobie) i jestem zaskoczona. [link widoczny dla zalogowanych] Godzinę temu polknelam dwie tabletki SUMAMED i teraz wlozylam GYNALGIN.
hej,od jutra zaczynam swoja 3 glodowke. sam zabieg nie był bolesny a pani była przemiła. !!!!!1 głupimi ludźmi się nie martw to ich boli głowa Idziemy ulica, spotykamy ludzi, a moze wlasnie ta dziewczyna na przystanku tez cierpi na bulimie? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja poszlam tak przygotowana i dostalam prace o ktorej bym nawet nie marzyla, kase tez wieksza, niz chcialam. dziś rano ledwo wstałam z powodu bolącego kręgosłupa w odcinku persiowym ! koło zamachowe o wadze 10 - 15 kg. sarah connor-living to love you just , one last dance Chciałabym wykonac u doktora Bromy zabieg smart lipo, czy ktoras z Was robila sobie moze ten zabieg ? po to żeby harować na chleb a tylko Ci u góry wiedzą za co pracuja i śmieją się z takich ja my!! z doswiadczenia tych lat wiem,ze moj facet umie zapanowac nad wytryskiem, robimy tak w dni nie plodne, w ciazy niebylam i nie jestem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Rock Strona Gwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin